برگزاری مراسم عزاداری اهالی فرهنگ و هنر  مازندران

مراسم عزاداری و سینه‌زنی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه مازندران همزمان با ایام محرم برگزار می‌شود.

 

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،عباس زارع  معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: همزمان با ایام محرم الحرام، مراسم زیارت عاشورا و سخنرانی خطبا و علمای برجسته استان در ساری برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم از شنبه یکم تا پنجشنبه ششم مهرماه از ساعت ٧،٤٥ تا ٨.٣٠ صبح در نمازخانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت به عزاداری خواهند پرداخت.

زارع گفت: میزبانی این مراسمات عزاداری را معاونت قرآن و عترت، اداره ارشاد ساری، معاونت فرهنگی و مطبوعاتی، مدیریت و حراست، معاونت اداری مالی و معاونت هنری و سینمایی عهده دار شدند.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با دعوت از همه اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان برای شرکت در این مراسمات عزاداری گفت: نخستین روز این مراسم در روز شنبه آیت الله معلمی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم‌شهر در رثای سالار شهیدان سخنرانی و حجت الاسلام دیانی از موسسه فرهنگی پیامبر اعظم (ص) نیز سخنران خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه حجت الاسلام جعفری سخنگوی دستگاه قضایی و دادستان ساری سخنران روز سوم مراسم عزاداری اهالی فرهنگ و هنر استان است، افزود: فرمانده سپاه کربلای استان، امام جمعه موقت ساری و امام جمعه بابلسر سخنرانان سه روز پایانی این مراسم عزاداری هستند.

وی از خانه مطبوعات استان، بسیج رسانه، انجمن‌های فرهنگی، هنری، مطبوعاتی استان خواست تا برای هرچه باشکوهتر شدن این مراسمات حضور یابند.

انتهای پیام/آ

مراسم عزاداری اصحاب رسانه مازندران

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.